5.7.10

Nytt leketøy :)

Jeg har Mac, det er sikkert ingen hemmelighet. Og kanskje det ikke er noen hemmelighet at det er fordi jeg har en veldig Mac-interessert sønn, heller? Her om dagen introduserte han meg for en liten dubbeditt som fins på Mac, PhotoBoot. Det er et program som tar bilder via kameraet i Mac-en. Og selv om ikke kvaliteten er noe særlig å skryte av, er det jo morsomt da :)


Jeg satte foten, med første del av Sock Knitters Anonymus Mysterie Sokk (Mock) for juli 2010, foran Mac-en og klikket ... og fikk en kjempesokk.

PS: Det er ikke for sent å bli med å strikke mysterie-sokken, og har du Mac anbefales duppeditten på det varmeste :)

4 kommentarer:

  1. Leketøy er morro, hmm.. jeg har ikke noe kamera her, men så har jeg heller ikke Mac. Kanskje det kan bli et julegaveønske?? Men da må jeg jo forsake garn, vanskelig valg dette...
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Tell me when you get too many pairs of socks to throw out I can collect some...!
    Fun foto!
    xxx

    SvarSlett
  3. Ja, den duppeditten har vi hatt mye moro med! Vi har haugevis av støgge, men morsomme (alt er relativt) blingsebilder og tullevideoer av et varierende antall familiemedlemmer. Selv de mest blyge kan finne på å la seg rive med :)

    SvarSlett
  4. Jeg fikk oppriktig sjokk da jeg logget meg på min iMac første gang, plutselig var fjeset mitt på skjermen. Har moret meg litt med Photo Booth, men innser at jeg må ryddet i kaoset bak meg før noe som helst kan publiseres ;-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...