18.11.14

Selfiene kom, så og vant

For snart en måned siden utlyste jeg en strikkejakke-konkurranse på Instagram. Jeg syns det er artig at jeg som ikke er på Instagram (og ikke skal tilbake dit) kunne holde en konkurranse der - hurra for teknologien.

Så gjorde jeg det bare fordi jeg kunne? Instagram er en utrolig kanal for å vise fram strikketøyet sitt. Og for designere å vise fram sine nye mønstre. Paelas-jentene viser det gang på gang for eksempel. Derfor gjorde jeg det, fordi jeg ville vise fram et lite hjørne vår verden.

I Stavanger i helga fikk jeg hjelp av en nedsatt jury og sammen kom vi fram til at det var Sofies fortelling som skulle få den gjeveste prisen.


 Flott kofte hadde hun også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...