24.11.09

Vil du være med på en strikkereise?

Redigert senere på dagen

Jeg er veldig overraska over hvor mange som har vist interesse for dette, og som har svart her (og som jeg har valgt ikke å publisere) og som har sendt meg e-post! Og ikke bare mange, men for et utvalg!
Jeg kommer tilbake til dere, jeg må bare snu meg litt rundt her.

Takk!


Som nevnt i går ønsker jeg å jobbe fram et mønster for salg. Rett og slett fordi det er morsomt å ha prøvd det. Jeg liker å prøve nye ting.
Og ved å skrive om det i bloggen her så blir det en slags strikkereise; et skip som noen og enhver kanskje har lyst til å være med på, underveis? Kanskje skipet går på grunn? Kanskje det kantrer? Kanskje det snur halvveis? Uansett hva som skjer har det vært en reise, og en ikke så veldig viktig reise. Ikke en reise på død og liv, mener jeg.

Så hva med deg? Ideen er å jobbe fram et mønster og få dette antatt, til salgs. Hos noen. Og kanskje oversettes. Og jeg trenger deg til å prøvestrikke den, og komme med konstruktive innspill. Er dette noe du har lyst til?

Alle inntekter deles på 2 (oversettes mønsteret deles inntektene på 3), og er vi (jeg ...) flinke så får vi sponsor til garnet. Blir det ingen inntekter så blir det ikke noe å dele ...

Ønsker

  • Du bør ha strikket en jakke eller fem før
  • Du bør ha strikka med to farger på samme omgang
  • Et minimum av entusiasme (men det gjelder vel alle strikkere?)
  • Det hadde vært fint om du hadde vært tydelig og klar, og ikke er redd for å si ifra når ting ikke fungerer
Kjenner du at dette er deg, eller at dette er noe du har lyst til å prøve? Ta kontakt med meg på the needle lady krøllalfa gmail punktum com

Kanskje det blir altfor mange ombord og skipet velter ;D

8 kommentarer:

  1. Jeg melder meg ikke, men holder tommelen opp for prosjektet og syns det er kjempeartig! Damer med guts til å tro på seg sjøl, skal ha ros i mangetall (= deg!).

    SvarSlett
  2. Så spennende! Jeg gleder meg til å komme inn hit og lese om denne ferden. Jeg melder meg ikke som teststrikker, da jeg kan bli litt smågal av å måtte følge mønster. Tro meg, du vil ikke ha en smågal teststrikker på dette prosjektet. Men jeg heier ivrig fra sidelinja :-)

    SvarSlett
  3. Heia Pinneguri! Som vanlig stor inspirasjon å følge deg. Ellers vil jeg bare takke for mønsteret på Blonde som jeg lastet ned i dag :) Gleder meg til å gi bort disse til en god kollega.

    SvarSlett
  4. Så spännande! Lycka till – det blir säkert fint för du är så duktig.

    SvarSlett
  5. Så spennende!! Gleder meg masse til å se reultatet!! Ha en flott uke

    SvarSlett
  6. Jeg heier på fra sidelinjen. Du lager så fantastisk flotte ting! Dette kan bli en spennende reise, lykke til!

    SvarSlett
  7. gleder meg til å se fantasien din sluppet løs!

    SvarSlett
  8. I don't know why I resisted using the "translator" so much -- now that I am using it, I can read (for the most part) your Norwegian posts and see that you are up to even more than I imagined!! I wish you all the best on your designing endeavors -- I'm "fascinated" to see what you will come up with!!

    Now, back to that tree taking down .... (this is Jan. 2)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...