5.11.09

Takk, Lillemor!

Det kom to engler i postkassa mi i går. To engler, litt ull og et blad. Ikke fra en norsk prinsesse som mente jeg trengte litt englehjelp, men fra en svensk jente, Lillemor :D

Det er alltid godt med litt engler tilstede. Om ikke annet enn fordi de bringer litt glede ved sitt blott nærvær.

Jakka Plum Frost Cardigan er endelig i siget etter 2 feilstarter. Først la jeg opp 240 masker, strikka 10 omganger, prøvde den og så den var for stor. Tok den av pinnene for å rekke den opp, men da jeg tok den av passet den, så jeg rakk den opp og la opp 240 på nytt. Og strikka 30-40 omganger, prøvde den igjen og nå var det ingen tvil - den var altfor stor.

Rakk opp igjen, la opp 220, og nå er jeg kommet så langt at jeg nærmer meg midjen. Den er fortsatt litt kort og litt bred før jeg kan si meg helt fornøyd.

Two angels, some wool and a magazine in the mail, not from a Norwegian Princess, but a Swedish girl. And I am getting close to the middle of the body.
Who can say if it is not with the help of Angels?

3 kommentarer:

  1. Jeg beundrer ditt pågansmot :-)

    SvarSlett
  2. Eh, her blotlegger jeg min egen dumhet og du klarer å finne noe positivt i dét også ;)
    Tusen takk, det er godt med kommentarer som dytter meg i riktig retning!

    SvarSlett
  3. Åh så skönt det har kommit fram! hoppas det kommer till nytta, tänkte att hela tidningen skulle vara lite roligare än bara en svartvit kopia av sidan där du nämndes...

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...