8.11.09

Det var et skikkelig selskap!

Det var fest i Den Store Kommentatorsalen i uka som jeg gikk. Jeg håper dere fikk nok å spise, nok å drikke, og at dere gikk derfra med et smil om munnen? Nå som jeg følger dere hjem vil jeg takke hver i sær og ønske dere god tur hjem.


Det er ikke lett å ta personlig avskjed med alle som kom, så jeg velger skjebnen å sende med Inger Anne en pakke hjem fra selskapet. Og Julia. Og - MaryJo!

Kanskje dere kan legge igjen navn og adresse på the needle lady att gmail com (ta bort mellomrommene) så får dere tre representere alle de andre gjestene?

I fjor var vi 102 i Den Store Kommentarsalen. Året før 49. I år var det kjempeparty og veldig, veldig trangt og svett med 125 stykker!

Kan jeg bare få si til alle som kom og la igjen en kommentar at jeg er veldig glad, veldig takknemlig! De fleste av dere kjenner jeg jo så det føltes godt med en sånn anledning (fjasete som den måtte være, men likevel ...) til å samle opp og si tusen, tusen takk for alle kommentarer og innspill dere legger igjen i løpet av hele året. Det er så mye mer moro å skrive og forberede et blogginnlegg når man veit det er engasjerte folk der ute!

Tusen takk :)

My guests going home from this years party with a small token of gratitude, are Inger Anne, Julia and Maryjo!
Can I please use this post to thank you all for your comments through the whole year? Some of you have from time to time really given a lot from your heart and intellect to comment.

Thank you so much!

8 kommentarer:

  1. Sanne ord om kommentarene i løpet av året!

    SvarSlett
  2. Takk for festen! Skikkelig stas=D

    SvarSlett
  3. Grattis til vinneren ;D
    Det var en heldundrane fest

    SvarSlett
  4. Aij, der troede jeg lige jeg var heldig! Men ak - det var en anden og lige så trængende Julia, der vandt.

    Kh Julia

    SvarSlett
  5. Takk for festen!
    Ja, jeg er den heldige Julia :-)
    Sender deg en epost.

    Gleder meg til mange flotte innlegg inn i det neste år også!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne!
    Egentlig litt pussig fenomen, dette, at det er jubulanten som skal gi gaver til gjestene. I det virkelige liv er det jo omvendt, og det er jo mest logisk også. Så egentlig burde vi hatt med hvert vårt nøste med garn når vi kom innom for å gratulere - Finull for eksempel... Det hadde vel vært noe - over 100 nøster med "favorittgarnet"?!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Annepålandet, jeg tror tradisjonen er at man gir bursdagsbarnet noe denne ønsker seg ;)
    Men ellers enig :)

    SvarSlett
  8. Hey, you just made my day but saw this from Twitter first! Really funny!!

    You just don't know how much you brighten our days with your cheery outlook and fun/beautiful projects!!

    And, of course, thanks!!
    Maryjo

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...