9.7.08

Shamunized

Jeg skjønner godt de AD-folka som går rett på populære damer, gir dem massevis av lekre ting og så lener seg tilbake og venter på reklameeffekten. Eller informasjonsstrømmen som det heter i de kretsene ;)

Nå kan ikke jeg vite om Shamu har vært så viselig anlagt at hun har smørt Teraks/Matmor/Meg med vesker, og bare lent seg tilbake og håpet at vi damene i SnB i Oslo (Teraks' andre hjem) bare skulle falle som fluer for disse originale og hjemmesnekra bagene, men effekten er den samme: Jeg falt som en flue rettt inn i honningbegeret. Eller hva det nå er fluer faller inn i ...

Mannen min har innvilget meg (sic!) en egen veske- og skokonto, så da var det vel på tide å kjøpe seg en veske da? Jeg har faktisk ikke noen fra før av, og veskebagen med marimekko-mønster er en myyyyyk overgang. Den gulgrønne bagen er fortsatt sånn som jeg egentlig forbinder med meg sjøl, en baggy dame. Den er dessuten oppkalt etter meg, 'Bare Ann' :)

Begge bagene er fantastisk vakre - selvfølgelig. Jeg er en veldig stolt eier.
Takk, takk, Shamu!

I am officially now the proud owner of not only one, but two bags from the Norwegian designer Shamu. Please have a look at her other stuff :)

9 kommentarer:

  1. Lekre farger!
    (Og nå må jeg selvsagt se ...)

    SvarSlett
  2. Anonym9.7.08

    Kjempefine vesker, Shamu er kjempeflink til å finne de kuleste stoffene.

    Slitan med nye!

    SvarSlett
  3. åhh så snygga väskor

    SvarSlett
  4. Anonym9.7.08

    Asså - folk trur jeg schisofren (eller åssen det skrives),med så mange nick??!!Kanskje jeg er det?Har hvertfall egentlig bare 1 nick,bare det at bloggen heter MATMOR-og...nei,tar det en annen gang jeg ;O).Shamu er strålende på vesker-jeg har lyst på alle hun syr!Jeg som egentlig ikke er sånn veske og skodame,bruker det fordi jeg må!

    SvarSlett
  5. Kjempelekre! Hun er kjempegod til å finne kule stoffer.

    SvarSlett
  6. gorgeous bags! congrats - such great designs.

    SvarSlett
  7. kjempelekre vesker, måtte jo selvfølgelig sjekke ut shamu sin egen bloggside og design, og nu har æ også løst på ei veske....

    SvarSlett
  8. Godt, mammadragen :D
    Matmor, ja det er akkurat det vi tror, at du er schizofren. Det var den Meg som var det avgjørende beviset ;p)

    SvarSlett
  9. Nei men kjære vene for en ufattelig koselig blogg å komme inn på i dag! *smiler stort og ydmykt*

    Så utrolig fint skrevet. Jeg blir jo bare sååå glad! Takk skal du/Dere ha!

    Jeg håper du vil trives med veska og bærenettet! :-)

    *klem*

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...