16.7.08

Rom for forbedring

Ikke bruk det mot meg at jeg ikke kan brodere, sauen Sjef er sjef selv med et utseende av en rotte. Helt sant!

Dette er forresten et godt eksempel på hvor godt Ravelry fungerer. Jeg fant bildene av sauen der, jeg fikk mønsteret gjennom en kontakt der, og ikke minst, jeg fikk hjelp der.
Sjef havna nesten i søpla en stund, jeg skjønte ikke mønsteret; det ble uhorvelig mye masing på de andre personene i en av gruppene. ElizabethiNorge (raverlylenke) foreslo til og med at jeg ringte henne! Men så fant vi ut at vi kunne treffes på Strikkekafe i Oslo i stedet ... Noe som passer en sjenert nordmann så mye bedre!

Nå skal han hjem til en barnhagen på Nesodden :)

The sheep Boss is finished

Don't use it against him that he looks like a rat, I just cant do embroidery ...

Boss is a very good example on how well Ravelry works. First I found the model there, then a friend gave me the pattern and when Boss almost became garbage I also got a lot of help. In the end ElizabethiNorge and I met at the local SnB and she danced with me through the pattern.
That's Ravelry for you :D

Now Boss will move to a kindergarten :)

11 kommentarer:

  1. Anonym16.7.08

    Så kul han ble! Ja, og nettkontakter er definitivt kommet for å bli!

    SvarSlett
  2. Sjefssau! Tipper den blir en vinner i barnehagen.

    PS: takk for gode ord og råd, jeg strever med to tråder på samme finger men lever i håpet om at det løsner skikkelig en vakker dag...

    SvarSlett
  3. Leksjon to i hvordan Ravelry fungerer:
    Jeg har kikket på progressbaren på Sauen og lurt på om hvorfor den ikke var fullført, om den hadde stukket av eller noe? Men her er den! Kjempekul!

    SvarSlett
  4. Anonym16.7.08

    Jeg synes du er flink til å brodere jeg! Han ser faktisk ut som en sau, mens disse andre Ravelry-sauene har snute. Sauer har ikke snute!

    SvarSlett
  5. Sauen Shaun får konkurranse som min favorittsau. Sjefssauen ble en lekkerbisken ;-)

    SvarSlett
  6. Jo, han ser da virkelig ut som en sau!!! Ble veldig fin - håper barnehagebarna vet å behandle ham med respekt.

    SvarSlett
  7. Anonym16.7.08

    What do you mean, you can't embroider? It's lovely. :)

    SvarSlett
  8. cute -- he looks like he could be Yoga's relative from the North (from the Star War's Movie Yoda) LOL

    SvarSlett
  9. For en herlig Sjef! Og for en flott ide :-)

    SvarSlett
  10. Anonym22.7.08

    Ja, han er sjef!! Så utruleg kul!! :D

    SvarSlett
  11. Åh... sånn vil eg lage!

    Kvar fekk du tak i det bladet?

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...