10.9.13

Feil og mangler i Villsaumønsteret

Dessverre er det endel feil og mangler i mønsteret Villsauene på Runde. Inntil videre er det ikke mulig å kjøpe mønsteret, og dere som har kjøpt og er ulykkelig (eller forbanna) for det, kan gå til paypal-kontoene deres og opprette en Issue Refund-sak så vil dere få igjen pengene.

Jeg er oppriktig lei meg for dette.

Med en gang mønsteret er tilgjengelig igjen skal jeg gi beskjed, og har du kjøpt mønsteret via paypal/ravelry får du automatisk det oppdaterte mønsteret der.

Problemer:
- I str 1 år og 3 år har mønsteret forskjøvet seg 1 m og 2 m på venstre bakside ved bole-erm. I str 1,5 år er det 2 masker for mye på begge ermene.
- Bolediagrammet er mildt sagt forvirrende da første og siste maske i diagrammet fremstår som 2 masker som skal gjenta over hele bolen.
- Det trengs piler for å vise hvor man skal felle i salen
- Det trengs tall for å vise hvor mye som felles i salen
- Det trengs oversikt over hvor lang bolen, ermene og hel lengde er
- Det trengs strikkefasthet i høyden for å kunne legge til for lengre størrelser ved behov
- Det trengs informasjon om hvordan vrangborden skal strikkes

Jeg tror dette er det viktigste av forandringene som kommer. 

4 kommentarer:

  1. TrineA10.9.13

    Takk! Da var det ikke meg som manglet mønster-lese-ferdigheter. :-) Piler på bole-mønsteret vil nok hjelpe. Jeg redda meg ved å se på sauene under. Gikk greit.

    Hilsen Trine

    SvarSlett
  2. Ble nesten litt glad nå :P Er med på Knit-A-Long'en og trodde jeg var gjort alt riktig, men så var det to masker feil på venstre erme (3 år). Puttet ermene på og begynte med salen i kveld. Jeg løste det ved å øke/felle to masker der det ble feil. REkker ikke oppigjen for sånt småplukk. Sånn ellers synes jeg genseren er grei og kjekk å strikke. Har ikke møtt på noen særlige problemer. Lykke til med rettingen! =)

    SvarSlett
  3. Takk. Sånt som skjer. Bare gi et hint når du har gjort endringene du, så skal jeg laste ned på nytt. Jeg har likevel ikke fått begynt. ;)

    SvarSlett
  4. Kristine T. Davidsen15.9.13

    Her venter vi til rettet mønster foreligger!!! :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...