17.9.13

Villsauene er ...

... ja, man kan vel ikke si de er satt bak og slå, eller regulert, men de er i hvert fall kontrollert. Og inntil neste feil oppdages så er de selvfølgelig perfekte. Med andre ord, det norske mønsteret Villsauene på Runde er blitt oppdatert med forbedra, mer forståelige diagrammer og rettelser rundt erme-bol-område.


Jeg har også lagt til et skjema som viser hvor mange masker som felles på hver rund i salen, men siden denne ikke er sjekka så legger jeg den ikke med i mønsteret - den som tør å bruke den for sin egen del gjør det på eget ansvar. Det blei lagt med for at det skulle bli lettere å kontrollere seg sjøl, men den er ikke nødvendig - bare et hjelpemiddel. Kanskje ;)

Alle som har kjøpt det norske mønsteret via Ravelry har fått det automatisk. Har du ikke kjøpt det der så har du ikke fått den oppdaterte versjonen. Det er fordelen med å kjøpe det via dem.
Så gi meg beskjed hvis du har fått beskjed om oppdatering via e-post. Og husk å sjekke spam-filteret ditt først :)

5 kommentarer:

  1. Så flott! Jeg må nok få strikket en slik med tid og stunder.... tusen takk for tilbudet igjen, kanskje det kommer en annen anledning! Ha en flott høst uke hos deg og Happy Knitting!

    SvarSlett
  2. Ikke bare bare å holde styr på villsauer :-) Bra jobba!

    SvarSlett
  3. Du har gjort en enorm innsats med de ville sauene,Pinneguri! Tar av hatten for all jobben du har gjort. Nå får vi håpe de holder seg innenfor gjerdet, og jeg har lyst til å strikke enda en jakke når all pliktstrikk er unnagjort :)

    SvarSlett
  4. Fine fine villsauene!

    SvarSlett
  5. Utrolig stilig og fint mønster! Ble veldig inspirert:) Likte også godt fargevalgene :)

    Hilsen Marianne

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...