3.5.16

Bislettbekken

Visste du at det finnes en egen sykkel som heter Bislettbekken? Ikke jeg heller, før i dag. Bislettbekken, det er jo det samme som damejakka mi med biller, planter og blomster.

Sykkelen Bislettbekken spesial.
Bildet er lånt fra Den rustne eikes hjemmeside 
Det er nesten ikke til å tru at noen av mine mest grunnleggende interesser deler det samme navnet.

Tori modellerer damejakka Bislettbekken
Det er nesten så jeg må vurdere om jeg ikke trenger en sykkel til? Og kanskje en ny jakke også ... med sykler i bærestykket i salen i stedet for roser. Som alle veit er Bislettbekken lagt i rør og det vokser ingen roser der. Men det går fint an å sykle og kanskje observere en bille eller to?

4 kommentarer:

  1. Anonym4.5.16

    Ja takk begge deler, er det noe som heter. Så hvorfor ikke ?


    Jakka er kjempefin, og nå når man har en sykkel med samme navn burde det jo komme en sykkel bord på ja, ny jakke !

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal se om jeg finner tid, hahhaha :D
      Tusen takk for de hyggelige ordene.

      Slett
  2. Jeg tror jeg holder meg til versjonen med rosene - det er ikke akkurat et kjapt TV-strikkeprosjekt... Men veldig fin, brukte den her om dagen, Pickles Pure Wool er et flott garn også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, godt garn. Og godt å høre du fortsatt bruker den :)

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...