28.5.15

Nytt nettsted, medpinner.no/

1. juni starter en ny æra i livet mitt. Vel, egentlig begynte det da jeg bestilte nye visittkort for et par uker siden, da, men 1. juni 2015 åpner det nye nettstedet mitt, med pinner.


Da forflyttes alt herfra over dit, litt etter litt. Det blir ingen flere blogginlegg her og dette vil bli stående som det siste blogginnlegget til jeg bestemmer meg for å legge ned denne siden, mot slutten av året.

Du er hjertlig velkommen over både til blogg, til ny butikk og til strikkekurs og annet snacks. Velkommen 1. juni 2015. 

1 kommentar:

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...