16.4.15

Mønstra garnpakker ...

... er vel en måte å si at nå kan du kjøpe garnpakker med mønstrene mine.
Det er ikke jeg som organiserer det (heldigvis, for en jobb!), men NinaPetrina utafor Tromsø.
"Her hos Ninapetrina lager vi strikkeoppskrifter, håndfarger garn og importerer garn og pinner." 
NinaPetrina selger Rauma Finull og mange av mønstrene mine egner seg veldig godt til den tynne ulla. Ofte har strikkemønstrene mine en strikkefasthet på rundt 24 masker per 10 cm - som passer Finulla veldig bra. Og like viktig, jeg er veldig glad i farger, og er det noe Finull er god på så er det farger.

Er du usikker på farger, eller ønsker å kjøpe Finull på nettet så stikk innom NinaPetrina. Eller se på de håndfarga garnet hennes. Eller på de andre flotte garnpakkene.


Jeg blei kjent med NinaPetrina gjennom det håndfarga garnet hennes, og jeg tror (rett meg gjerne hvis det ikke stemmer) hun var en av de første som solgte BFL-garn her i Norge? I tillegg lager hun strikkemønstre, sammen med søstera si, og nå også garnbutikk.

Driftig dame. Og jeg er stolt av å få selge mønstrene mine i butikken hennes. 

1 kommentar:

  1. Jeg kender ikke garnet - ved ikke, om det fås i Danmark. Fine mønstre på Ravalry.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...