7.5.14

Reklame: Tute-Tuva og garntilbud

Nei da, det er ikke jeg som tilbyr garn. Men jeg tenkte at jeg skulle nevne at i dag, onsdag 7. mai har den norske garnbutikken Projo-Produkter salg på garnet Malabrigo Sock Yarn som brukes i barnejakka Tute-Tuva (se forrige innlegg).


Projo-Produkter skal slutte med garnet og selger det ut, veldig rimelig. Garnet er faktisk 100 % Merino, i motsetning til det man kunne tro, at det inneholder nylon når det heter sokkegarn - det er derfor det er ideelt i barneplagg også.

Tilbudet gjelder bare i dag, da. 

1 kommentar:

  1. Ble ikke garn, men jeg har sikra meg mønsteret! Det er bare knallfint!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...