7.2.14

Regnbue-februar fortsetter å skride fram

Og ikke bare er det 26 stykker som deltar og 3 som i tillegg til meg tilbyr seg å stå for gull-sølv- og bronsjemedaljer, men det er også 7 stykker som er - ferdige! Marions barselgave er helt i ånd med lagånden, og hva med Flowermouse' Human Rings?
Anette har likså godt strikka en kjole, hun.

Google feirer åpningen av OL i rett ånd
Det er ikke for seint for deg å delta, det deltar til og med folk som ikke skjønner ett ord norsk! Kom og bli med, i dag starter også OL og da er det veldig greit å ha farger i hendene.



2 kommentarer:

  1. Ser ut som litt av en gjeng som er med på prosjektet! Har nettopp blogget om min versjon av hjerter i Kauni, så litt på Ravelry, men er ikke så bevandret der så jeg aner ikke hvordan legge ut bilder… ha en flott strikkehelg hos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og den er kjempefin også! Tror du du klarer å legge den inn som prosjekt også?

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...