8.12.13

Ravelry-gruppa mi

Jeg har nok aldri sagt at jeg har egen Ravelry-gruppe. Jeg har vært litt usikker på hva den kan brukes til, jeg er jo så aktiv her på bloggen, på facebook, Twitter, på pinterest og ulike fora at jeg nok ikke har sett helt nytten.

Men siden jeg nå av og til bruker det til å reklamere for mønstrene mine, for å dele ut litt gavedryss i ny og ne og for å etterlyse teststrikkere tenkte jeg det kanskje var greit å fortelle om det likevel :)

Og bare for å ha nevnt det, det er ikke jeg som har laget tittelen på den gruppa, både gruppa og navnet blei laget av amerikanske Helen - signe henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...