25.9.11

I love the Icelandic Man

It could not be less than this. Great video. And pattern.

7 kommentarer:

  1. Anonym26.9.11

    Ja, den är fin. Videofilmer med stickningstema är bäst.

    SvarSlett
  2. Så herlig video:-)
    Måtte bare dele denne på face!

    SvarSlett
  3. Ikke like kjekk som min egen private islandske mann, men veldig bra likevel.

    SvarSlett
  4. For en artig fyr! Men han strikker jo ikke, han hakker. Og vi jenter/damer burde kanskje gjøre likedan - ta en øl mens vi strikker. Kanskje resultatene ville bli mer kreative da?

    SvarSlett
  5. Anonym28.9.11

    Solvor Hofsli som har misjonert for hakking i mange år, kommer med ny hakkebok snart.
    De fleste bibliotek har vel hennes gamle bok og video.
    På engelsk kalles hakking "Tunesian crochet" og det finnes mange fine mønsterbøker. Hakking er gøy!
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  6. Anonym6.10.11

    Fantastisk!! :) Mulig eg må finne fram hakkepinnen min og gi det islandske garnet mitt ein sjanse ;)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...