31.10.10

Credo

20 kommentarer:

  1. haha, kjenner meg igjen! :)

    SvarSlett
  2. Søt og absolutt gjenkjennelig.

    SvarSlett
  3. Den er sjov. Låner den lige.

    SvarSlett
  4. Anonym31.10.10

    LOL! Been there, done that! /Matilda

    SvarSlett
  5. Det er vel omtrent sånn jeg har det, med et vanskelig mønster...... Morsom!! AnneK:-)

    SvarSlett
  6. Hehehehehe, kanon :)

    SvarSlett
  7. Haha! Kan man få en översättning till norsk?

    SvarSlett
  8. Hi hi, den var go!

    SvarSlett
  9. Haha, så enkelt kan det sies, og likevel være så utrolig gjenkjennelig. Fabelaktig!

    SvarSlett
  10. Hahahahahahaha!
    Damn......nu strikkede jeg fejl!
    ...............

    SvarSlett
  11. Haha, ja det er en del av moroa det!

    SvarSlett
  12. Tjhihi, snakk om å lage krøll :D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...