5.3.10

Vognteppet redigert mars 2010

Den norske versjonen av vognteppet Latvian Garden er redigert for fem mindre feil. Du finner det oppdaterte mønsteret her, og beskrivelsen over de fem forandringene her.

On the Needles-Marit var en av dem som kom med innspill da hun satt og strikket dette.


Jeg kan ikke annet enn å kjenne meg varm om hjerterota når jeg ser folk strikke mønstrene mine! Titt innom bloggen hennes for å se det ferdige resultatet etter hvert .

Også takk til dere andre som har gjort meg oppmerksom på feilene i teppet mitt :D

5 kommentarer:

  1. Det teppet er bare så nydelig. Fikk skikkelig lyst til å strikke et selv. Må ha på to-do listen min :)

    SvarSlett
  2. Anonym5.3.10

    Så fint at du deler mønsteret med oss andre. Teppe er jo bare så flott, har veldig lyst å strikke et jeg også.
    Takk for at deler.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  3. Anonym5.3.10

    Kjempe flott teppe. Frister virkelig å strikke.
    Takk for at du deler.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  4. Takk for nydelig mønster, har lagra det til senere og håper på anledning til å strikke det.

    SvarSlett
  5. Lekkert teppe i nydelige farger.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...