4.3.10

Sokkedesign-konkurranse i USA

Elinor Brown, som er designer bak den nå så etter hvert godt avbilda Plum Frost-jakka mi, er vertinne for en sokkedesign-konkurranse. Du kan lese regler, datoer, ønsker, behov, fordringer og om premier på denne siden.

Kortversjonen er likevel at du gir beskjed om du ønsker å være med mellom 12. mars og 19. april, og du kan bare delta med ett design. Om du vil selge eller gi bort mønsteret er opp til deg. Det er en jury som velger, og det velges 5 stk.

Jeg tar det for gitt at mønsteret må være på engelsk.

Det fins mange norske sokkestrikkere der ute som er gode på dette med design, så jeg håper mange blir med. Lykke til, alle som deltar :D

3 kommentarer:

  1. Sokker her ikke min sterke side. Skrøt av at jeg skulle strikke 2 sokker på 52 uker, men jeg tror nok du er nærmere målet ditt enn det jeg er.. Håper du hiver deg rundt og designer en sokk, så skal jeg love å strikke den!! (hjelp, hva har jeg gjort, må nok trykke på publiser før jeg angrer!)

    SvarSlett
  2. Et løfte er et løfte ;) Jeg er faktisk ikke helt sikker på om jeg skal delta, tenker på det når jeg er ute og går turer ... men jeg skal huske deg og keep you accountable ;D)

    SvarSlett
  3. Hjelp.... Husk at jeg ikke liker altfor tynne pinner (les: pinner < 2,5 mm)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...