25.3.10

Påskekonkurranse

Hørt den før?
- Her strikkes det, men lite å blogge om ...
Ja. Sånn er det her for tida.

Så mens ingen ting blogges så kan jeg skape litt aktivitet ved å invitere til en konkurranse, bare for moro skyld, en liten påskekonkurranse.
Påsken ligger foran oss og selv om noen skal til Essaouira og bade, og noen av oss skal til en europeisk storby ... så er det mange som skal på fjellet, eller til og med bare på en bytur - iført egne strikka verk. En lue, et par votter, sokker, en genser etc.

Skriv et blogginnlegg - i din egen blogg - om en sånn tur med et bilde der det du har strikka står i fokus. Om det er deg sjøl eller du har lagt sokkene i snøen, spiller ingen rolle. Og lag en lenke i kommentarfeltet til dette innlegget, så velger jeg (basert på et subjektive kriterier ;p) ett av dem om 14 dager - når påsken er over. Fristen er 10. april.

Premien? Premien er én av kamera-remmene (til et speilreflekskamera) på bildet under (laget av Splityarn) og ett nøste Wollmeise. Og en liten overraskelse ...


God påske til alle, hvor enn dere er :)

24 kommentarer:

  1. AAAAAH! For en fantastisk vakker kamerarem! Må legge hodet i bløt...

    SvarSlett
  2. Fin oppfordring, jeg går rett i tenkeboksen.

    SvarSlett
  3. Oioioi, jeg elsker produktene til Splityarn! Min påsketur vil garantert inneholde mye snø og mye ull - bilde kommer i bloggen før fristen går ut...

    SvarSlett
  4. Gleder meg! Må være med på dette.
    Tenke, tenke...

    SvarSlett
  5. God påske til deg også! Så får vi se hva det blir til av påsketurer, strikk og blogginnlegg etterhvert :-) Kos deg med strikkinga!

    SvarSlett
  6. Ohoi! Jeg må visst på tur. Her i København er det ikke mye snø så det er nok et klart tilfelle av by-påsketur. Så kan vi beære gatene med vårt strikkede nærvær...:)

    SvarSlett
  7. Jeg synes det er gøy med konkurranse! Jeg krysser fingrene :) Her er mitt blogginnlegg http://agnethestrikk.blogspot.com/2010/03/mariuspaske.html .
    Ha ei fortreffelig påske!

    SvarSlett
  8. Jasså, du skal få oss ut på tur i påsken ;-) Kanskje det, kanskje det ...

    SvarSlett
  9. Kan jeg bloggen om Julie kledd i strikkeklær fra meg? Eller er det kun strikk av meg på meg som gjelder?

    Jeg likte oppfordringen og skal se hva jeg kan få til ;-)

    SvarSlett
  10. Oh, her var det flotte premier å kjempe om :-)

    Må planlegge påskepakkingen slik at vi kan få til noen fine hjemmestrikk-på-tur-bilder!

    SvarSlett
  11. Hm. Artig konkurranse :-) Strikkeproduktene er ofte i bruk, så må se om de kanskje også blir bloggestoff denne påsken :-)

    Besøk meg gjerne på min blogg!

    Riktig god påske!

    SvarSlett
  12. Altså, med påskeferie på Hawaii er det litt vanskelig med tur og snø... Men jeg har med meg noe hjemmestrikket (heklet) hver dag på stranden - kvalifiserer det?

    SvarSlett
  13. Hei!
    Måtte bare innom og takke for et hyggelig treff i "garnhimmelen" :-) Kjempekoselig!
    Håper vi treffes en annen gang også:-)
    Kos deg i Wien, og så vil vi se mange bilder både fra Pfaffenhofen og Wien - for ikke å snakke om nye flotte ting du strikker:-)

    SvarSlett
  14. Da har jeg blogget :)

    SvarSlett
  15. Tadaaa! Vår påsketur. http://meretesmonstermonster.blogspot.com/2010/04/pasketurb.html

    SvarSlett
  16. Ettersom jeg har hatt bypåske og stort sett vært inne og jobbet, er bildet deretter:) men strikket har jeg, i det minste!

    fortsatt god påske!

    http://mangevrange.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. Jeg prøver meg på en tolkning av oppgaven og viser frem "Julie på tur i tante klær".

    SvarSlett
  18. Jeg prøver meg på en tolkning av oppgaven og viser frem "Julie på tur i tanteklær"

    http://nattfiol.blogspot.com/2010/04/pasketur-i-tanteklr.html

    SvarSlett
  19. Det er et postkort til deg fra påskeferien min her: http://torirotsstitches.blogspot.com/2010/04/easter-postcard.html

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg vil være med på konkurransen! Håper jeg vinner :D

    SvarSlett
  21. Johei, jeg har ikke vært på noen tur hit eller dit, ikke har jeg noe å skrive om heller :) Bare innom for å si at jeg så bildet av deg i bloggen til Bitt@mi i den nydelige jakken din.. Gurimalla så fin du er altså... Ha en flott uken-etter-påske-uke :) Klem

    SvarSlett
  22. Her er mitt bidrag:
    http://kamelone.blogspot.com/2010/04/hjemmestrikk-pa-tur.html

    SvarSlett
  23. Her er mitt bidrag også :)

    http://pillensblogg.blogspot.com/2010/04/paskestrikken.html

    Mulig jeg misforsto litt - men samma det - har hatt det så morsomt å ta bilder. Datteren min ble superflau når mor kjørte på med fotoshoot på både flyplass og tog hehe.

    Takk igjen for supermorsomt "tiltak" - i tillegg til at jeg fikk treffe deg i tyskland også. Det var virkelig en koselig overraskelse!

    SvarSlett
  24. Nå er innlegget på plass!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...