10.3.10

Den mykeste gassen ...



Redigert:
Og slik er reklamefilmen laget

10 kommentarer:

  1. Mange flotte strikkeprosjekt her!

    SvarSlett
  2. Mange flotte strikkeprosjekt, her!

    SvarSlett
  3. Må bare henge meg på Moan her - fint og ambisiøst prosjekt det der!!

    SvarSlett
  4. Saratrollet11.3.10

    Vilken underbar annons!!!

    SvarSlett
  5. This is wonderful!

    SvarSlett
  6. so much fun -- I loved the water coming out of the shower! Wonder if they shot the scenes all "knitted" & then unraveled?

    SvarSlett
  7. Fantastisk :-)

    SvarSlett
  8. Anonym20.3.10

    Skal si du har funnet fram noen virkelig artige videosnutter! Kjempebra!!!

    SvarSlett
  9. Anonym22.3.10

    heisann! Denne var midt i blinken for meg, jeg sitter i kontrollrommet til Gassco (og strikker på nattskiftene) mens jeg passer på at naturgassen kommer fram til Europa gjennom rørledningene i nordsjøen!!
    Mette (metterly)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...