26.1.09

Lekende lett, som Arne Næss ville sagt det

Bea lurte på om jeg hadde lyst til å være med på en lek. Og siden Ludens er mitt mellomnavn, så hoppa jeg i været, rakk opp hånda og talte varmt om mine hederlige hensikter.

Leken har følgende enkle regel: Gå til den sjette billedmappa di (enten du har den på internett eller lokalt på harddisken), og finn fram det sjette bilde, last det opp og si noe om det.


Først var jeg litt skuffa da jeg så hvilket bilde det var. Og lurte på om jeg skulle jukse, forskjønne sannheten som det heter. Men så slo det meg at det egentlig er et veldig godt bilde av meg: Garn. Wollmeise. Brunt. Sånn er Pinneguris verden for tida :)

Jeg sender stafettpinnen videre til et annet lekende menneske, Frk Badegakk :)

10 kommentarer:

  1. Anonym26.1.09

    Hehe, var jo litt skuffa sjølv, då eg såg mitt bilde, men så såg eg dei slitte ullsokkane..

    Livsnyter i ullsokker, er vel ikkje så dårleg bilde på meg det heller ;D

    SvarSlett
  2. Dette var moro! Men en sjanse å ta!!

    SvarSlett
  3. Synes bildet ditt var fint, jeg. Et delikat nøste som fikk det til å krible litt i strikkemusklene mine enda jeg forstrikket meg på vinnisser....
    Flere slike bilder og jeg tar garantert frem strikkepinnene igjen:)

    Hvilket kamera har du forresten???

    SvarSlett
  4. Nei altså...
    Harddisken på min data tok kvelden rett før jul, og nå har jeg strengt tatt ingen harddisk... Men jeg har løst det på flickr måten. Med et par justeringer vel og merke...

    SvarSlett
  5. Anonym27.1.09

    trevlig blogg du har !
    Jag vill fråga dej on ni i Norge har nån motsvarighet till våran
    Pulsklubb ? på http://stickamera.se
    skulle bli gla om du kunde hjälpa mej med detta.....

    SvarSlett
  6. Fargen på sjalet mitt er nydelig! Den heter petrol, den er blågrøn, men mer mot det grønne. Garnet kjøpte jeg kun på grunn av fargen. Og dette var virkelig et prosjekt det var godt å få krysset ut :)

    Morsomt utfordring du har fått, kanskje jeg tar den med til bloggen..

    SvarSlett
  7. Anonym29.1.09

    Fine garnet :) Det ligger en award til deg i bloggen min om du vil ha den. Klem

    SvarSlett
  8. Your knitting is just beautiful and I don't speak or read Norwegian but it is fun to try to figure it out anyway:) I spent a lot of my Summer vacations in the south of Sweden and speak about 21/2 word of Swedish and LOVE the Scandinavian languages....
    hej då

    SvarSlett
  9. ooooohhhhh ,
    wunderbare "ull"-meise!
    viel freude wünsche ich dir beim stricken!
    rita

    SvarSlett
  10. wichtigste wort in norvegisch kanne ich schon:
    ULL!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...