26.11.08

Festivas wollmeisis

Ma-2 har vært på pilgrimsreise til det hellige garnlandet, Tyskland. Det er der det er mulig å få kjøpt Wollmeisegarn. Og heldig for meg kunne hun være behjelpelig med å ta med noe garn hjem. Til meg. Og til andre nyfrelste.

Men strikkekafeen i Oslo er artig uten julepresanger også den :D)

Ma-2 have been to the Holy Yarn Country, Germany, and bought Wollmeise for half of Oslo. Or at least 20 of us. But even without Ma-2 being an early Santa Claus SnB in Oslo is great fun :)

7 kommentarer:

  1. Et anstendig menneske kunne ikke reist til Wollmeiseland uten å ta med garn til deg. Hvordan kunne jeg da noen gang igjen møtt blikket ditt - jeg bare spør :-D For er man hekta så er man hekta.

    SvarSlett
  2. He he, du ser ut som en unge på juleaften på bildet :-D Herlig!

    SvarSlett
  3. Anonym26.11.08

    Flott at du begynner å få garnlager, det er deg vel unt. Har blogga litt om deg i dag, du får titte og se om det er noe du vil jeg skal fjerne.

    SvarSlett
  4. Grattis till garnet!

    Du vet, du gör mig ju bara mer och mer nyfiken! Nu måste jag ju också försöka införskaffa lite Wollmeise och prova...

    SvarSlett
  5. You lucky girls :D Beautiful yarns!

    SvarSlett
  6. Anonym2.12.08

    Hej Osloann,
    hvad garn angaar ville jeg hellere bo i Norge end i Tyskland. Der er lige et par highlights som Wollmeise, Zitron og et par kreative kvinder rundt omkring i dette enorme land - MEN garnforretningerne! For det meste hedder de Wollerödel og er en käde og sälger kun deres eget kedelige garn. Der er bare INGEN rigtig fede garnforretninger lige om hjörnet. Jeg köber garn i Danmark naar jeg er hjemme paa ferie eller paa nettet. Saa du ER heldig med at bo i et land hvor ULD er noget man har tradition og har haft brug for. Kärlig hilsen

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...