12.3.07

Ferdig. Skiraste sjalen/'Birch'


Jeg er ferdig med andre sjal i Sjalalongen, og jeg takker for drahjelpen.

Jeg blei veldig fornøyd med det. Både fargen og mønsteret passer meg veldig bra. Og det var et veldig enkelt sjal å lage, bortsett fra at det er stort. Og dermed tok litt tid. Jeg gjorde også en eller annen feil i begynnelsen så sjalet er ikke blitt helt symmetrisk. Men det gjør ingen ting ... :)

Hvorfor det heter Skiraste sjalen på ICA-kurirens hjemmeside, når det originalt heter 'Birch' og kommer fra Rowan, vet jeg ikke. Men mønsteret er i hvert fall det samme.

3 kommentarer:

  1. For et ultimat vårtegn: Birch i løvgrønt :-D Veldig vakkert!

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert, vakkert :-)

    SvarSlett
  3. Anonym16.3.07

    Gratulerer med ferdig sjal. Lekkert ble det!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...