18.2.07

Hjerter fra Hilde


Hjerter fra Hilde, lastet opp av bergensann.


Jeg var slu og skrev en kommentar i jubileumsbloggen til Hilde. Og som takk for at jeg var sleip fikk jeg to hjerter i posten. Snakk om å ta lufta av ondskapen ;)
Ikke bare var hjertene vakre og passet mitt bergenske vindu perfekt, men til og med innpakninga var vakker. Tusen takk for presangen, Hilde :D) (Og til alle som lurer, det med å være sleip var ironi ... Jeg syns alle skal legge igjen kommentarer de er innom, jeg.)

1 kommentar:

  1. Det er godt å høre at hjertene kom fram til vakre Bergen - jeg er helt sikker på at de vil få et godt hjem og trives der - de har jo til og med fått utsikt :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...