25.2.07

Ferdig. Kim. Phu!


Ja, da var jeg i havn. Takk til alle som har fulgt meg på denne ferden på noe stormfullt hav ;) Bare jeg skjønte hvordan lese kartet viste det seg å være veldig lett å styre skuta mot rett strand. På rette pinner skjønte jeg hele tida hva som skjedde foran meg.
Det var i grunnen bare 2. omgang som var litt tyngre, å strikke to vrange i to kasta masker etter hverandre krever litt tålmodighet.


Jeg valgte å strikke den store størrelsen fordi jeg regner meg som noe tjukk i huet (no pun intended), men den er litt i største laget gitt. Så styrer jeg skuta igjen ut mot fjerne horisonter - nåja, i hvert fall Hirtshals: Jeg skal også prøve meg på den mindre, med et annet garn. Men jeg velger fortsatt rette pinner, ikke å ta utfordringen med rundpinner.

Den siste var til deg, supernøtt ;D

6 kommentarer:

  1. Anonym25.2.07

    Den var stilig! Og fargen ser kjempelekker ut!

    SvarSlett
  2. Ja, det glemte jeg å skrive, men lua er kjempefin i fasongen, akkurat sånn jeg ville ha den. Litt rasta, kanskje? Uansett, denne fasongen passer meg bedre enn de trange for da føler jeg meg så veldig stor i huet. Og så blir det litt dusjhette ;)

    Og, grønn er jo yndlingsfargen så det passer også veldig bra.

    Anbefales for alle som vil ha en ny yndlingslue.

    SvarSlett
  3. Anonym26.2.07

    Den ser jo helt perfekt ut til deg!!! Min er litt for vid, jeg kan bruke den men jeg går og retter på den fordi den vil gli litt ned over øynene mine rett og slett :o) Jeg tenkte på å sy inn sånn veldig tynn strikk bare. Kunne også som deg tenke meg å prøve i et annet garn.... tror kanskje Sandnes' alpakka ville passet bra :o)

    SvarSlett
  4. Den ble finere enn finest :-D Meget kledelig fasong. Det nytter ikke å rund-lure seg selv, langpinner er nok best! Og orginalgarn... (sender deg en e-post :-)

    SvarSlett
  5. Anonym26.2.07

    Du fikk det til - Gratulerer!

    SvarSlett
  6. Og nå er min ferdig! På rette pinner :-D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...