27.1.07

Svake karakterer, rekk opp hånda!


Jeg har funnet det vakreste garnet noensinne, og da jeg vandra i Oslo i forrige uke så jeg mange unge jenter med mange forskjellige luer. Jeg hadde prøvd å overtale sambo til å kjøpe seg en lue i vinterværet, så det er nok forklaringa på hvorfor jeg blei så oppmerksom på dem. Og så styrta en kremfarget lue forbi meg og jeg skjønte og innså hva garnet mitt skulle brukes til: Lue. Til meg sjøl. (Sambo ønsket rett og slett ikke lue. Han nektet plent.)

Og så har jeg lett etter mønstre på nettet, og fant en helt passende på Bentes pinneblogg. Tilfeldig? I don't think so! Jeg lasta til og med ned mønsteret så det var absolutt ingen grunn for meg å gå tilbake til bloggen etter noen dager for å sjekke.

Men, jeg var idiot og den dama hadde da lagt ut en enda vakrere lue. Denne gangen uten mønster. Hvor slem er det mulig å bli, jeg bare spør?!

Så - da har også jeg bestilt denne lua fra Kim Heartgraves. Oversatt til norsk kommer den på 206 kr., men det er ikke det verste. Nå har jeg TO lueprosjekter foran meg.

Slemme Bente!

3 kommentarer:

  1. Jeg har sansen for avgjørelsen din - heller strikke to luer enn å lide av valgets kval. Sånn snakker en ekte garngal ;-) God helg!

    SvarSlett
  2. Anonym27.1.07

    Hei.. jeg var å tittet på bloggen din.. masse fint å se på her.. Kosli blogg.. Ønsker deg ei fin helg..

    SvarSlett
  3. Anonym28.1.07

    Ha ha, nå fikk jeg meg en god latter her!!! Om det er noe trøst så er jeg selv i konstant ambivalens i fht prosjekter og blir avledet av den minste lille fristelse, og eier ikke økonomisk sans når det gjelder garn og oppskrifter................

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...