6.1.07

Seks rare ting om meg ...

Jeg er blitt utfordret av frøken ij om å beskrive seks rare ting om meg selv ... Hm.

- da jeg var liten trodde jeg at forskjellen mellom gutter og jenter var at de hadde blindtarmen på hver sin side
- jeg syns Krekar skal få lov til å bli i Norge
- jeg ser aldri norske filmer, men er en skikkelig filmnerd
- jeg kan programmere i Oracle database
- jeg elsker tegnefilmer - for barn
- jeg har både tømrerutdannelse og sykepleierutdannelse

Ja, ja. Så veldig rart var det vel ikke?

Jeg utfordrer Ellie, Torill, Hilde, Marita, Oslofia og Lillemor.

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har tatt utfordringen :-). Vil samtidig si at jeg synes sjalene dine var aldeles nydelige! Ha et godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!
    Jeg liker også tegnefilmer for barn. Og de for voksne også :)

    SvarSlett
  3. Anonym7.1.07

    Jeg fikk utfordringen fra to i går, og nå er den gjennomført! Artig å lese din. :o)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...