4.11.06

Vestoppskrift


Jeg har lett etter en god vestoppskrift en stund. Jeg har titta litt rundt, og fant én som jeg begynte på, men som jeg egentlig var litt misfornøyd med så den ligger halvferdig.
Men nå, i jakten på mormorruter, fant jeg en enda bedre, en pt5-oppskrift, som skal få en sjanse.

Jeg må bare finne ut hvor jeg har gjort av strikkepinnene mine etter at jeg flyttet ...

Og så fant jeg enda en vestoppskrift, denne fra Rowan. Det står ikke, men jeg tror det er en Kaffe Fassett-modell. Uansett, vakker er den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...