14.11.06

Anbefalt heklebok


Jeg har nevnt denne hekleboka før, men jeg ønsker enda sterkere å reklamere for den. Nå også fordi jeg har prøvd den.
Innholdsmessig er boka også et funn! Den er enkel å finne fram i fordi de første sidene er en oversikt over forskjellige mønstre. Siden jeg er spesielt interessert i bestemorsruter er det det som er mest interessant for meg. Og som du ser så viser boka flere forskjellige ruter å lage.

Det som er så lurt er at de har gitt de forskjellige mønstrene forskjellig farge så det blir lett å slå opp og finne det man leter etter. Orden, kaller jeg dette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...