24.11.15

Strikkebager 25. november '15

Da selger jeg 35 bager i morgen, onsdag. De fleste er middelsstore, noen er store.

Det står ved hver bag om den er middels eller stor. Middels vil si ca 30 cm brede og 20 cm dype, litt mindre enn skjermen på en bærbar datamaskin. Det vil si det er plass til to-tre små prosjekter i bagen, to-tre sokker for eksempel og et par nøster, eller starten på en kofte, eller ett sjal med garnet og pinnene. De store skal ha plass til en genser eller jakke på noen hundre gram. 
Alle bagene har flat bunn. 

Porto innenlands for 1 bag er 35 kr, bestiller du flere koster det 35 kr uansett hvor mange du bestiller. Ta kontakt med meg på ann.myhre@gmail.com - jeg selger dem etter hvert som bestillingene kommer inn, og jeg prøver å skrive her så fort som mulig om de er solgt. 

Salget foregår bare i morgen, 25. november, mellom 8 og 20. Jeg har bare disse bagene ferdige nå.

Noen av bagene er avstivet med vliselin mellom lagene, da skriver jeg at bagen er stiv. Fordelen med at bagen er stiv er at den står av seg sjøl. Ulempen er at den er litt vanskeligere å dytte ned i veska di. Og omvendt, de som ikke er stive er mer håndterlige, men de trenger et prosjekt i bagen for å stå av seg sjøl. 
Noen få har også et tynt mellomlag av vatt, de er verken stive eller myke. 

In the Navy  Utsolgt
1 stk
Stor
Kraftig, nøytralt lin/bomulls-fôr. Selv om den er myk (uten vliselin) kan den stå av seg sjøl. 
300 kr inkl. MVA + porto
 

 
Grønn tekopp - solgt
1 stk.
Mellomstor.  
Stiv.
Tynt bomullsfôr. 
270 kr inkl. MVA + porto 



Løv - utsolgt 
2 stk: Mellomstore, med et tynt lag med vatt; 1 med brun glidelås, 1 med grønn glidelås. 
Nøytralt lin/bomullsfôr.  
250 kr per stk inkl. MVA + porto 


Gule blomster Utsolgt
1 stk. Myk. 
Medium
Nøytralt bomullsfôr
250 kr inkl. MVA + porto 

Ku Utsolgt
1 stk. 
Stiv. Stor. 
Grønt bomullsfôr
300 kr inkl. MVA + porto 


Nissefar - 2 igjen 
3 stk: 2 stive, 1 vattert - alle tre med grønne glidelåser. 
Medium. 
Fôret er i tynn bomull med juledekor. 
250 kr per stk inkl. MVA + porto


Jula er her - 2 igjen 
3 stk: 2 stive, 1 vattert - stiv 1 med grønn glidelås, stiv 2 med hvit glidelås, vattert med burgunderfarget glidelås. 
Medium. 
Fôret er i tynn bomull juledekor. 
250 kr per stk inkl. MVA + porto 


Sommergult Utsolgt 
1 stk
Myk
Tynt bomullsfôr
250 kr inkl. MVA + porto 


Lilla marimekko - utsolgt
3 stk. Hvit, grå eller lillarosa glidelås. 
Stive. 
Medium
Mellomtykt, nøytralt bomullsfôr. 
250 kr per stykk inkl. MVA + porto 



Grønnkløver Utsolgt
3 stk. Gul, grønn eller grågrønn glidelås. 
Stive. 
Store
Tynt, nøytralt bomullsfôr. 
300 kr per stykk inkl. MVA + porto 


Gule sauer Utsolgt
6 stk. Lilla, mørklilla, gammelrosa, grå, grønn, neonfarget rosa glidelås. 
Stive. 
Medium til stor
Kraftig, nøytralt bomullsfôr. 
270 kr per stykk inkl. MVA + porto 



Delft - utsolgt
2 stk:
1 stiv med mellomblå glidelås. 
1 vattert med mørkeblå glidelås. 
Medium til stor. 
Tynt, blått bomullsfôr. 
270 kr per stykk inkl. MVA + porto 

Pingvinene Utsolgt
7 stk: 
4 stk, stive, 1 med gul, 1 med lysgul, 1 med svart og 1 med oransje glidelås; 
2 stk myke, 1 med neonfarget oransje og 1 med lysegrå glidelås; 
1 vattert med oransje glidelås. 
Medium.
Kraftig stripete bomullsfôr, bortsett fra på den vatterte som har tynt bomullsfôr. 
250 kr per stykk inkl. MVA + porto 



Jeg tar imot bestillinger på bagene fra og med klokka 8 i morgen tidlig. Jeg tar dem i rekkefølge som bestillingene kommer inn og du får beskjed i løpet av minutter om du har fått det du ønsker og bestiller; da vil du få beskjed om hvor mye du skal sette inn på kontoen min og jeg får navnet og adressen til hvor jeg skal sende den eller dem. 
Jeg sender alle bestillingene etter hvert som det er bekreftet at du har betalt. 

Hvis du ikke er fornøyd med bagen returnerer du den og du får pengene tilbake - naturligvis. Adressen min følger med e-posten du får. 

1 kommentar:

  1. Hi Ann, I know you are sold out of all of your beautiful project bags, but will you be selling more of them in the future? Best wishes, Manise (Rav)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...