4.9.15

Vellykka første forsøk

Tusen takk til alle som kjøpte de 14 strikkebagene jeg noe impulsivt la ut til salgs i begynnelsen av uka, det betyr mye for meg. Jeg lærte endel underveis også, akkurat som jeg tenkte jeg skulle.

Og særlig var det en stor interesse for de største bagene. Det overraska meg litt, jeg tenkte at de mellomste ville være de dere syns var mest anvendelige. Men det betyr at jeg kommer til å sy opp flere av de noe større bagene.


Jeg tenkte også at jeg må understreke veldig sterkt at når jeg syr opp bager bruker jeg ofte, ikke alltid, men ofte, stoffer jeg har kommet over på reise. Det gjelder for eksempel humlestoffet i La humla suse-bagene. Når jeg har solgt de bagene så fins det rett og slett ikke mer igjen av dem. Det gjelder alle de stoffene du ser på bildet over, stoffer jeg fikk tak i på Gotland i sommer.  Der blir det 4 bager av det grønne kvistmønsteret, 6 til 8 av kattene og kanskje så mye som 10-12 av sauene. Så er det ikke mer.

Nå er det bager til Sjølingstad-treffet neste helg jeg syr opp til. Så legger jeg ut resten av bagene for salg, 15. september her på nettet. De som ikke er solgt i løpet av 10 dager tar jeg med til Strikkekinofestivalen i Fredrikstad 10. oktober (mer om den i neste blogginnlegg).

Igjen, tusen takk, dette var veldig positivt sett fra mitt ståsted. 

6 kommentarer:

  1. Humle-bagen min kom idag, og den er så fin! Og så lukter det så deilig lin av den, må stadig vekk stikke nesa nedi og ta noen dype snusinger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og kos deg videre :D

      Slett
  2. Måtte kikke på bag'ene, og de var fine! Strikkebag'er blir vel nesten ikke store nok, så jeg forstår godt at de største gikk unna. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Strikkbager som handlenett neste gang? ;)

      Slett
  3. Er det muligheter for å tinge på en stor bag med sauer på til Sjølingstad?

    SvarSlett
  4. Hei.
    Er det muligheter for å bestille en stor strikkebag av deg??
    De var veldig pene disse også.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...