16.9.15

Nyegamle strikkebager

Jeg lovte at jeg skulle legge ut strikkebagene som var til overs etter Sjølingstad 15. september. Jeg har visst rota og tenkt det var den 20.

Så - det blir den 20. i stedet. Bilder, størrelser og priser kommer da. 

Jeg legger ut ved 9-tida på morgenen og så lar jeg dem ligge ut dagen. De som ikke er solgt på søndag selger jeg ved et annet høve.

Noen av disse kommer 20. september
Men, det er bare mellomstor og små poser igjen. De store posene (store nok til jakker og mange smånøster) kommer ikke før 1. oktober. Just saying. 

6 kommentarer:

  1. Anonym19.9.15

    Heisann ��

    Kjæmpe flott alle mappene dine �� men ha falt så før den lyse blå me fugla på,oppe i høyre hjørne.Har så løst og kjøp den,men får itje bli me på tilbudet ditt i morgen,førr då e eg i barnedåp te bæstemorgulle ❤

    Hilsen Siw ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Den har jeg ikke til salgs i morgen heller så det var nok en mening med det :)
      Kos deg i barnedåp.

      Slett
  2. Hei Ann.. 😊 Kan jeg "forhåndsbestille" den øverst til venstre?
    Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ser denne nå. Men jeg vil helst at salget foregår den dagen jeg legger dem ut ... Neste gang er 1. oktober. Men du, kan ikke du sy en enda finere sjøl da? ;)

      Slett
    2. Sylysten har vært fraværende i snart to år.. :-( og alt er pakket bort pga fuktskader i kjelleren.. Jeg likte så godt stoffet.. Men jeg følger med 1. oktober! :-)

      Slett
    3. Hei igjen, jeg har to stykker til salgs 1. oktober. Den ene er med vliselin og den andre med tynn vatt i mellom. Hvis du fortsatt er interessert skal jeg holde av en til deg siden det blei så tullete sist gang. Kan du ikke sende meg en e-post på ann.myhre@gmail.com så får du alle opplysninger du trenger?

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...