15.8.15

Vottelaugets fb-gruppe

Forsiden til den nye boka vår, Vottelaugets vottebok som kommer i slutten av august 2015
Visste du at Vottelauget har egen facebook-gruppe, Vottelauget og eventyrvottene? Gjennom hele sommeren har det vært noe aktivitet der i forkant av at vi gir ut boka Eventyrvotter nå i slutten av august. Nå nærmer vi oss 1000 medlemmer der inne og siden vi liker runde tall vil vi gi bort litt stash og sånt til de første 10 på tusentallet.

De 10 heldige vinnerene kan velge et mønsterr blant Torirots kjøpemønstre.

En av dere vil også få en garnpakke med to farger i garn fra Gotland - siden jeg befinner meg der for tida og veit at garn fra Gotland er spesielt egna til votter.
Så sleng deg på, bli medlem og kanskje du er en av de heldige? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...