7.4.15

En påske(konkurranse) er over

Veldig hyggelig at noen av dere valgte å bruke påsken på å strikke vottene våre, og med vottene våre mener jeg fra de to e-bøkene som Vottelauget har gitt ut.

Enkelte var mer ivrige enn andre, eller valgte kanskje å stå over en skitur eller tre? Sølvi EH strikka i hvert fall 5 par votter så jeg blei veldig glad - men kanskje ikke så overraska? - da Random Number Generator valgte ett av hennes par. Det var til og med vinnervotter på en helt annen måte også, det er et barnevottepar som skal til et barn i Ukraina.


Jeg skrev opp de som deltok på en lapp og lot RNG velge to vinnere. Den andre vinneren blei Inger Marie K, med påskegodterivottene sine.


Begge får tilsendt en strikkebag hver (og ja, de blei advart på forhånd om premien ...)

Det beste med å strikke votter i påsken, veit du hva det er? At da har du ferdige votter til høsten! Hurra til vinnerene, hurra til alle som deltok.

Og ps: Hvis dere lusker over til bloggen vår kan dere delta i en parallell-konkurranse helt fram til 14. april :D

1 kommentar:

  1. Tusen takk til deg og til Vottelauget for flott påskearr. Blir spennende å se hva som dukker opp i postkassa :) Garnet vil helt sikkert bli brukt til flere Ukrainaprosjekter :)
    Antall skiturer .....lenge siden 1975 ;)
    På forhånd takk for gevinsten !

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...