27.3.15

Flash-salg av barnejakka Villsauene på Runde

Fordi barnejakka Villsauene på Runde er blitt oppdatert i dag (les under) selger jeg den litt billigere akkurat i dag - og så går det opp til en mer normal pris i morra.
To Vrange har hjulpet meg med siste finnishen og har samtidig strikka denne utrolig stilige utgaven.


Salget gjelder bare i dag, 27. mars. Prisen vil være 26,25 kr (inkl MVA), mens det fra i morgen, lørdag 28. vil koste 50 kr (inkl MVA). Avslaget på 30 % trekkes fra i kassa.

Har du allerede kjøpt denne skal du ha fått beskjed fra Ravelry om at det ligger en ny versjon til deg, og det koster selvfølgelig ingen ting.
Det er ikke så store forandringene, litt vasking og oppdatering, og det gjelder bare størrelsene 1 til 3 år:
* diagrammet er forskjøvet så ansiktet på sauene på øverste rad ser litt mer normale ut
* lagt til at man kan bruke hekle- og symaskinmetoden også
* lagt til at vrangborden på bolen skal være like lang som ermene, 4 cm
* tatt bort 1 m mellom økningene under ermene
* tatt bort siste økninga, den i vrangborden siden jakka var ganske trang i halsen allerede

Hvis du ikke har den og vil bruke deg av tilbudet i dag kan du kjøpe mønsteret her

3 kommentarer:

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...