5.1.15

Kjøreposen Løv er retta

Da Jane strikka den største utgaven av Kjøreposen Løv - den kommer i 3 størrelser - oppdaga hun to feil i mønsteret.


Hvis du har kjøpt mønsteret skal du ha fått beskjed via Ravelry, men hvis du ikke er medlem eller har fått mønsteret av meg som gave vil du ikke ha fått en oppdatering.

Dette er rettelsene på den største utgaven (6-9 måneder):
* Ermet var for kort til å øke så mange ganger i den sekvensen som jeg hadde foreslått. Jeg har i stedet lagt til 2 masker i oppleggskanten så nå er det mulig å øke rett antall masker og få rett lengde samtidig.


* Tallet jeg oppgav etter alle raglansfellingene var nok et ønsketall. Eller et tall som er blitt stående igjen etter en tidligere versjon. Uansett, det er retta til 62 m, da har man felt 21 ganger.

Dette er det som er retta. Pluss at jeg la til et punktum etter 2 så det blei andre i stedet fo to … men det var det kanskje ikke nødvendig å si? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...