30.10.10

November er for vinnere


Siden jeg startet med statistikk i august 2007 (jeg åpna denne bloggen i slutten av oktober 2006) har 200 000 mennesker vært innom her. Ca 7000 i måneden, ca 300 om dagen.
Det er deg, det. Og deg. Og deg og deg og ...


Det vil si. Riktig 200 000 er det ikke. Det blir det i løpet av november.


Så for moro skyld, for bloggen og min skyld, for din skyld, så vil jeg i løpet av november trekke ut fem kommentarer som jeg lager litt styr og stell rundt, og som får litt av alt det stashet jeg kjøpte med meg fra Rhinebeck i år (og ja, dette er planlagt så jeg titta etter saker og ting å kjøpe med meg bare for dette, bare for deg).


Det er ingen logikk bak utvelgelsen, bortsett fra at jeg velger de mest intelligente, smarte, sjarmerende, lærerike, kule, spennende, artige, fine, pene, vakre, de som har best rettskriving og den lekreste layouten ... ;) (Jeg lover, jeg drar fram fem jeg merker meg, og det er alt, folkens!).

Kommenter november-innleggene mine (også) da vel?

19 kommentarer:

  1. Gratulerer! Og ikke minst tusen takk for en inspirerende blogg, ikke det at du klarer å smitte meg med sokkestrikkebasillen altså. Hmm, kanskje du kan sende den i posten når du føler du er ferdig med den?

    Ellers så jeg ikke smisking som et valg i utvelgelseskriteriene.... Hmm, da ligger jeg tynt an.
    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  2. Så morsomt!
    For noen besøkstall på bloggen din!!! Men de er vel fortjent med dine inspirerende og morsomme innlegg!
    :)

    Gooo hælg! ;)

    SvarSlett
  3. En morsom utfordring. Tipper bloggen din blir morsom lesing i november (også).

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg, for du kommer helt sikkert til å by på like mange interessante betraktninger som du pleier. Det er ikke det spor rart at du har gode besøkstall, her er det alltid inspirerende å kikke innom.

    Jeg kommer igjen;)) God helg!

    SvarSlett
  5. 200 000! Wow! Men det er jo ikke rart så mange flotte ting som du lager!
    Nok smisk - over til takk:
    Tusen takk for en morsom og inspirerende blogg som jeg har fulgt med på nesten fra starten, fra begynnelsen av 2007, tror jeg. Har lært nye ting takket være deg:
    I 2008 linket du til Marnies forklaring på bruk av Excel for å lage mønstre - hva skulle jeg gjort uten det?
    Og i år har jeg lært "Judy's magic cast on" fra deg, det nyttigste jeg har lært i år, tror jeg. Synes jeg var ganske smart da jeg fant ut jeg kunne bruke det til julekulene til Arne og Carlos!
    (Det nyttigste jeg lærte i fjor var nok "spyttspleising", det var ikke din fortjeneste, men Gudrun Johnston - så du er i godt selskap, da.)
    Ellers så gleder jeg meg til fortsettelsen! (Og lover at jeg skal nok bli ferdig med Jernverksokkene mine snart...)
    Og om jeg ikke vinner denne gangen, tror jeg du skylder meg en kaffe, i hvert fall, eller hva?

    Ha en strålende helg, og kos deg med alle kommentarene som du helt sikkert kommer til å få!

    SvarSlett
  6. Klart jag vill kommentera, jag läser din blogg dagligen och är mycket imponerad av vad du gör. Men eftersom jag oftast läser bloggar via Google Reader blir det inte ofta jag kommenterar. Tyvärr.

    SvarSlett
  7. Hehe, en morsom og annerledes giveaway! :)

    Gratulerer med så utrolig mange besøkende:)

    SvarSlett
  8. strikkepanja30.10.10

    Oj, jeg får jo nesten litt prestasjonsangst her ;-) Du har jo så god smak, så det er ikke til å underslå at det hadde vært stas å vinne noen av dine flotte premier! Har lest bloggen din siden sommeren 2007, og med fryd fulgt dine funderinger og nerding omkring de temaene som har opptatt deg. Koselig at du fortsatt har lyst til å dele det du holder på med :)

    SvarSlett
  9. Anonym30.10.10

    Stilig, jeg er klar. Imponerende mange besøk, men så har du også en veldig inspirende blogg som jeg gjevnlig er innom å leser :o)

    SvarSlett
  10. Hah! Jeg er lur og sparer gode kommentarer til november (høhø)

    Men såklart henger jeg med videre, det er moro å lese og kommentere på bloggen din. Takker for mye god formidling om strikkeglede!

    SvarSlett
  11. Selv om jeg har lagt strikkinga litt på hylla, er jeg rimelig ofte innom siden din. Den er en flott måte å holde seg oppdatert! :) Mye jeg aldri ville fått med meg hvis jeg ikke hadde vist om bloggen din!

    Så takk for en fin blogg! Og gratulerer med bloggbursdag!

    SvarSlett
  12. Jeg staver som en havørn på tre språk, bare så det er sagt :D
    Men kan vel allerede nå si at internettet er et morsommere sted med deg tilstede i det!

    SvarSlett
  13. Dette blir spennende. Jeg kjenner konkurranseinstinktet og prestasjonsangsten spre seg i hele kroppen. Jeg er med!

    Håper du nyter søndagssolen!

    SvarSlett
  14. considering I won something last year I'm sure I can't be in the running again but want to offer many congratulations on your continuing blogging successes .....

    but really we all want to thank YOU for the inspiration, insights, projects, patterns, colorwork, fantastic humor and more ... keep it up! We go crazy when you get quiet for more than a day!

    And so here is tipping a virtual whiskey to you - cheers! (and chocolate on the table, too, of course!)

    SvarSlett
  15. For noen tall, imponerende og vel fortjent! Ikke lett å skrive kommentar når man vet at den blir vurdert så nøye som de blir hos deg i november - men med de flotte premiene du lokker med er det bare å bite i seg prestasjonsangsten og hive seg med ...

    SvarSlett
  16. 200000 er bra tal :-)

    Takk for dagleg inspirasjon både her og der.

    SvarSlett
  17. Det er ikkje rart at det er mange besøk på bloggen din, der er mykje fint - og artig - og du er flink å oppdatere. Var innom første gang for lenge siden og da fann eg link til nokre "gamle" oppskrifter. Etter det er eg innom med jamne mellomrom og får gode tips og idear. Og så har du så mange kjempetøffe sokkar.

    SvarSlett
  18. Fiona H6.11.10

    While thanking you for your blog, I should also say thanks to Google Translate - as my knowledge of Norwegian is minimal to non-existent (even after 2 happy holidays in Hemsedal!).
    Keep on Blogging please... 500,000 is not THAT far away

    SvarSlett
  19. Hei

    Ja, konkurranser vil vi gjerne være med på. Spennende blogg og mange fine oppskrifter har du. Lykke til videre

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...