22.6.10

Strikk offentlig-uka/Stockholmsrapport

Eh, ja ... planen var jo at jeg skulle reise til Stockholm, stille meg mellom brudeparet og få prins Daniel til å strikke på SIP'en (sock in progress) min, men helt sånn gikk det ikke.

Kanskje like greit, med tanke på sikkerhetsopplegget?

Men jeg hadde en artig dag mens jeg prøvde å ta bilder av meg sjøl og sokken min lørdag 19. juni, nest siste dag av den verdensomspennende Strikk offentlig-uka 2010. Som nevnt deltok jeg i et eget Ravelry-prosjekt, Scavenger Hunt. Jakten er å jakte på poeng, med inntil 10 bilder. Og følger dere den siste lenka ser dere at folk har vært utrolig kreative.


Det viktigste er å ha det morsomt, og det hadde jeg (sånn prater en dårlig taper, jeg fikk bare 30 poeng mens de aller beste fikk over 80!). Jeg måtte spørre fremmede mennesker om de kunne holde strikketøyet mitt, om de kunne ta bilder av meg og være engstelig for at hele sokken skulle gå fløyten ;)

Og så fikk jeg se Stockholm på sitt aller beste: Bare masse hyggelige folk som var glade og fornøyde over at Victoria fikk sin Daniel.


Jeg kunne ikke valgt en bedre dag å strikke offentlig :D

1 kommentar:

  1. Så kjekt med ei heil strikk offentleg veke! Sjølv visste eg bare om strikk offentleg dagen 12. juni. Då sat eg og strikka sjal på dugnad på Tyrvingleikee på Nadderud sytadion. Sist veke har eg strikka på bussen fram og tilbake til jobb,+ på ein benk i Stavanger og har heilt umedvite vore med og støtta strikk-offentleg veka. Så fint!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...