12.5.10

We've got a sock

Eller, heller to. Dette er par 46, det mangler fem og Cookie A. for å nå målet på 52 par innen 31. mai.


Dette er Norosokker, strikket på pinner 2 mm (skjønner ikke hvorfor, de kunne vært strikka på 2,5 mm), som er en meget forsinka julegave til en liten medarbeider. Liten i størrelse, stor i utførelse.
En av sokkene var ferdig og den andre halvveis da jeg tok bildet i går så det var ikke den helt stor utfordringa å bli ferdig med. Kanskje viktigere på det mentale planet :)

Jeg har rota meg inn i kabler og "travelling stitches" i mitt neste prosjekt, Bex (tilfeldig bildet fra flickr) også av Cookie A. Det går sakte akkurat nå, men jeg jobber på.

11 kommentarer:

  1. Det blir spennende å følge med på om du rekker dette. Jeg krysser fingre og tær for det i allefall og heier på deg :D

    SvarSlett
  2. Jeg krysser fingre og tær for at du blir ferdig! Kule farger på sokkene!

    SvarSlett
  3. Jeg følger deg med spenning og skal heia deg frem!
    Jeg trur nok at du kan klare dette.

    Pernilla

    SvarSlett
  4. Dette klarer du. Så mange halvferdige par med sokker, så dette skal nok gå bra. Lukketil med 52 til 31 mai.

    SvarSlett
  5. Heia, heia, du klarer det nok:))

    SvarSlett
  6. Heia heia...
    Dette går jo supert, ett par er ett par vett du :oD
    Ble så inspirert at eg fant frem pinnene og gjorde ferdig ett par små "Booties". Ta en titt... :oD

    hilsen hk

    SvarSlett
  7. Nydelige farger i det garnet!

    Du får finne fram tykt garn og pinner nå da, og strikke noen kjappe barnesokker. Jammen går tiden fort, ikke lenge igjen til 31. mai.

    Slutter meg til heiagjengen!

    SvarSlett
  8. Jeg heier på deg! Er det noen jeg har tro på i en slik vanvittig innspurt, så er det deg!

    SvarSlett
  9. Lenge siden jeg har kikket ordentlig innom. Mye fint! Barnejakka hadde virkelig kule knapper, og ble kjempesøt :-)
    Ha en fin 17.mai!

    SvarSlett
  10. Heia heia heia!!!

    SvarSlett
  11. så kult men hvorfor så mange sokker?? de du skal ramme inn var knall flotte.
    så flink du er!!! imponerende

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...