1.5.10

Blondesosialisme

I fjor satte jeg meg et mål at jeg skulle strikke med et RØDT sjal til 1. mai 2010. Det står skrevet her ...  Jeg kunne jo faktisk ikke gå med blått sjal på sosialismens nasjonaldag! Så det gjorde jeg. Og i dag var dagen jeg skulle bruke det.


Og gjett om det var brukt for det! Jeg kan ikke tenke meg at det var mye mer enn et par-tre grader i dag, og sjalet gjorde nytten både som varmestue og som signal.

Det er litt dårlig blokka (note to self: få tak godt blokkemateriale), som syntes, men jeg fornøyd likevel :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med sjal og gratulerer med gårsdagen! Her var det snø i lufta, så et slikt sjal hadde kommet godt med..

    SvarSlett
  2. Snygg! Ja givetvis ska en förstamajsjal vara röd!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...