10.4.10

Rattttattttatttttaaaa!

... også kalt trommevirvel ... Påskekonkurransen er avgjort, og jeg oppsummerer:
- Phu, det var neimen ikke lett!

Dere er jo superflinke alle sammen. Ikke bare til å ta bilder, men til å være kreative i formen også. Og bruke det dere har. Dette kan jeg love at jeg aldri skal gjenta! Lage en konkurranse og så er det bare subjektive kriterier det skal gå på. Kanskje en jury kan hjelpe meg neste påske?

Her er kandidatene:
  • Agnethes mariuspåske - eller er det det? Vakkert vinterbilde fra Tromsø, pent pannebånd, men det er jo ikke påske, Agnethe!
  • Siena trengte litt overtalelse, men så kom det et påskeinnlegg - akkurat i rett tid!
  • Alvas tålmodigetsprøve - det står respekt av folk som starter over og starter over på prosjekter, men innerst inne veit vi jo at det er det som gir resultater. Egentlig veit vi det. Alva starta flere ganger på en mariusgenser, og til slutt, påsken 2010, lyktes det henne!
  • Margrethes ull og annet på tur til Hawaii - Margrethe var ikke sikker på om hun kunne være med i konkurransen, hun skulle jo til Hawaii. Men et gammelt jungelordtak sier: Dét har aldri hindret en nordmann!
  • Monstermønsters Bøffeljakt - som kanskje ikke er helt etisk? Å jakte bøfler på våren høres ut som overgrep, spør du meg. Hvor er Dyrevernalliansen?!
  • Bitt@ami har vært på påskeshoppingtur - og prøver å smøre dommeren med bilder av dommeren ... men hjelper det?
  • Mange vranges Bypåske - med bilde av nystrikka hatt som antagligvis stjal fra tiden som var satt av til oppgaven? Vi strikkere er uforbederlige! Men vi er i hvert fall mange :)
  • Nattfiols Tanteklærpåsketurutvidapåskemåned
  • Torirots Påskekort fra en tåkete hytte hindret ikke posten i å komme fram, nei.
  • Kamelones hjemmelagde i utvida forstand - og om tankene på hva egentlig brukes av det som er hjemmelaget. Jeg er alltid fornøyd når jeg får folk til å begynne å tenke ;)
  • Pillen har vært på landsbyferie i Tyskland - hun reiste til Kilden, påstår hun, og kommer tilbake med så mye "vann" at hun kan bade i det etterpå ...
--------- Redigert seinere på dagen 10.4.2010 -------

Ups, snakk om å ta lufta ut av trommevirvelen. Jeg klarte mesterstykke å publisere posten om påskevinnerene før jeg skulle. Jeg SKYLDER på pågående nattevakter!

Nu vel ... jeg hadde jo ikke sagt noe om vinneren. Og dere ble advart, det ville bli en høyst subjektiv avgjørelse. Og - vinneren av hovedpremien må bare bli -


Posten hennes er personlig, original, internasjonal, med fine bilder, fine farger og artig tekst. Gratulerer!

Men så ønsker jeg å sende en liten overraskelse, et lite og forsinka påskeegg, til Alva for vel gjennomført, for sportsånd det står respekt av, og Margrethe - å ta med hjemmelaga til Hawaii bare for bildenes skyld (?) - dét er toppen av optimisme!

Takk til alle som gjennomførte uansett, og takk for at dere tok dere bryet!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! :) Jeg er enig med deg at hun hadde et bra innlegg!
    Takk for en morsom konkurranse!

    SvarSlett
  2. Jeg har kost meg med å lese alle innlegga, kjempegøy og kreativt!

    SvarSlett
  3. Gratulere alle sammen. Dette var morsomt :)

    SvarSlett
  4. Tusen, tusen takk, det var veldig hyggelig!!
    Ha en fortsatt god nattevakthelg!

    SvarSlett
  5. det var velfortjent! et flott vinner-innlegg:)

    SvarSlett
  6. Jeg har ingen idé om hva som har skjedd her - det ser ut som om jeg har sletta alle kommentarer? Jeg beklager til alle som har lagt igjen hyggelige ord til vinnerne, og - ja, hva skal jeg si, bare unnskyld tusen ganger! (Hvis jeg er heldig så er det et blogspot-problem og så dukker de opp igjen på et senere tidspunkt ... )

    SvarSlett
  7. thanks to google translate, now we can all enjoy even more from your posts! It was so much fun to read the "bio" of the candidates and what they wore/knitted!!

    SvarSlett
  8. Og en verdig vinner har du valgt!
    Den skilte seg fra de andre med en koselig brevform.
    Til lykke til alle de nominerte, også! Gode bidrag, syntes jeg.

    SvarSlett
  9. Jeg får takke en gang til jeg da :)Håper kommentarene dukker opp igjen! Jeg slet lenge med en backupfil som ikke ville etter jeg byttet domene og fortsatt fungerer ikke søket mitt, så blogpot har sine issues.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...