20.7.09

16 av 52 er grønne sokker!

Grønne som du aldri har sett det før, innbiller jeg meg? Garnet er anbefalt av en annepålandet, og er hjemmefarget av en svenske (eller hva vet jeg? hun bor i hvert fall i Sverige). Garnet heter
Chili Gredelin, og fargen Jaqueline.

Mønsteret er Embossed Leaves (som går som en skikkelig farsott blant Ravelry-folka for tiden), og som Annepålandet også har strikka i Chili-garnet - great minds etc.

Jeg hadde selvfølgelig med strikketøy på hytta i Bergen. Og med på oppturer, det er vel snart mitt varemerke det? Og siden det er akkurat disse sokkene jeg strikker på bildet så viser jeg fram den flotte utsikten fra Håøytoppen. Som er akkurat 171 meter over havet ... ikke store toppen, med andre ord :)

3 kommentarer:

  1. Fin farge på labbane!

    SvarSlett
  2. Vilka mumsigt mysiga sockor :) Jättehärlig färg på dem :)

    SvarSlett
  3. Ojsan, det var litt av en farge!! Den er dessverre ikke i butikken nå - det er litt ferieslunkent der. Syns nesten vi burde fått bonus i den butikken jeg, for god reklame!

    Så pussig at Embossed Leaves har blitt så poppis i det siste, trodde det var de alle strikket i fjor jeg, da stod de omtalt på alles blogger. Men oppskriften er i hvert fall veldig bra. Jeg er ganske nøye på at det skal være god passform, ellers rekker jeg opp sokkene igjen, og disse er blant de aller beste. Til min fot i hvert fall.

    Og nå skal jeg strikke Polly Jean. Trur eg.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...