1.5.09

Utro

Ikke bare strikker jeg Cookie A.-sokker for tida, ikke bare sikler jeg over Socken aus aller Welt, ikke bare tegner jeg og skaper mine egne sokkemønstre, i tillegg til at jeg kjøper løse mønstre både her og der ... i tillegg til denne sokkeentusiasmen så deltar jeg i en mysterie-sokk-samstrikking på Ravelry. Det er gruppa Sock Knitters Anonymous som står for samstrikkinga, og som også arrangerer premier blant dem som deltar.

Dette er første del av det som skal bli en Yarnissima-sokk. Sokken er delt i fire deler, og utdeles hver fredag ved 12-tida i hele mai. Og som syntes er den veldig typisk henne. Kanskje litt enklere, og kanskje derfor litt mer tilgjengelig for den som strikker tå-opp og travelling stitches for første gang?
Og sa jeg at mønsteret er gratis?

Det var Liv som lurte meg med. Bra mannen min ikke vet alt.

3 kommentarer:

  1. Ja, du har tydeligvis mange jern i ilden, så du får si det litt om senn;O). Har flere arbeider på gang selv, var aldri slik før jeg begynte å blogge. Da holdt jeg meg til et strikketøy til det var ferdig..those were the days...Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Ikke bare strikker du dritmye sokker for tida, de ar aldeles fantastisk lekre i tillegg... Alle sammen!

    På tide med et sjal snart, kanskje?

    SvarSlett
  3. Tovepia, jeg har aldri hatt bare ett strikketøy på pinnene som deg, men jeg har også merka meg at jeg av og til tenker: nei nå må jeg finne noe å blogge om. Så jeg tror du har rett i at blogging fører til flere prosjekter parallelt. I hvert fall er det sånn for meg.
    Guro, du tok ordene rett ut av munnen min. Jeg har lyst til å lage et RØDT SJAL til neste 1. mai.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...