20.1.09

Nordiske føtter som venter

Ja, her sitter jeg. På strikkekafe, helt alene. Og tar bilder av føttene mine (dere får bare tro meg på mitt ord, jeg har ikke kamerakabel med og kan ikke laste opp bildet ..., har lasta opp bilde vel hjemme), mens folk rundt meg sitter og drikker kaffe og Jamie Cullum synger en femtitallsklassiker i bakgrunnen (What a Differance a Day Make), og ute begynner det å bli mørkt selv om verden er hvit, og her inne er det varmt gult av stearinlys og lysegule lampeskjermer.


Jeg venter på at alle skal komme og feire Irene - som fyller 40 og er klar for party :D

8 kommentarer:

  1. joda jeg tror deg på jamie cullum, ha et godt partaij!

    SvarSlett
  2. what a nice café-socks. i guess, your coffee tasted even better only knitting these socks.

    SvarSlett
  3. Anonym21.1.09

    Wow, det garnet var nydelig! Håper kvelden var kos!

    SvarSlett
  4. Morsomt - trask videre du og så har du fått en utmerkelse av meg. Og så kresen jeg er med utmerkelsene så ble det ikke 7 som fikk den av meg :-)

    SvarSlett
  5. Herlige farger på heldig fot!

    SvarSlett
  6. Anonym21.1.09

    Du er flink du... Til å strikke, fotografere, lage stemning, gjøre meg glad... Veldig glad jeg er blitt kjent med deg. Takk for at du var med på å gjøre treffet i går så utrolig kosleig og spesielt. God klem fra Irene

    SvarSlett
  7. Kjempetøfft....

    Håper det kom noen flere strikkende etterhvert!

    Flotte sokker...

    xoxo

    SvarSlett
  8. Fine sokker! Takk for en koselig kveld, selv om vi satt litt langt fra hverandre.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...