31.1.09

Knapp igjen

For en stund siden oppdaget jeg Ikkenos sjablonger på Bislett.

Og siden jeg er veldig glad i gode sjablonger (en kjærlighet jeg har tatt med meg fra Bergen) så ble jeg ekstra glad da jeg også oppdaga at Ikkeno har begynte å legge ut sjablongene sine på flickr.

Snella og Petronella har omdanna noen av bildene hans til motiver på sine flotte knapper, og da var jo det en grei måte å få kunsten hans hjem til meg :)

Og siden jeg er i gang med flotte knapper bare må jeg vise HildeCs soppeknapper. Jeg tror ikke hun skjønte hva som traff henne da hun la dem ut på dawanda for et par uker siden?

4 kommentarer:

  1. Vittig! Har nettopp kjøpt de samme :)

    SvarSlett
  2. Anonym1.2.09

    Åh...jeg også ELSKER sjablong-grafitti. (Heldige meg som bor i Bergen..hehe)

    SvarSlett
  3. Hahahaha, nei jeg skjønte ikke hva som traff meg, men moro var det. Jeg har drevet jevnt med sopp planting siden :-D
    Snella og Petronella har mange flotte knapper. Jeg liker spesielt godt ord-knappene hennes :-)

    SvarSlett
  4. Kom over denne bloggen for en lien stund siden: http://streetart-bergen.blogspot.com/

    Om du liker sjablongkunst, så finner du kanskje noe fint der :) God helg!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...