2.1.09

Håndarbeidspartai :)

Hei alle tedrikkende håndarbeidsfolk, hyggelig å dele noe tid med dere :)

Jeg var med i et virituelt teselskap for nesten nøyaktig 2 år siden, da jeg var temmelig fersk i bloggverdenen. Og nå ble jeg invitert igjen - kan ikke ha gjort noe så veldig galt sist gang da ;)

Siden jeg er på besøk i Bergen har jeg ingen yndlingstekopp å vise fram, men jeg har nå både tekopp og te, og ikke minst håndarbeide.

Tidligere i dag var jeg igjen på besøk på Hifa. Og igjen kjøpte jeg garn. Jeg må i grunn la være å gå innom butikker, jeg, hvis det skal bli mindre garnkjøp for meg. Det er ikke pengene det står på, det er dårlig samvittighet overfor alt som ligger på vent.

Det jeg holder på med nå er begynnelsen av 5 rad med tistler på det nye tistelsjalet mitt. Jeg skal strikke 7 rader med tistler så det sier seg sjøl, det er et stykke igjen når jeg allerede nå har over 400 masker på omgangen.

Jeg må drikke litt te mens den er varm ...

34 kommentarer:

  1. 400 masker...........

    SvarSlett
  2. Heisann, er du her også??? Så fint! Få se... det der er da nydelig. Hvordan orker du....? Nei jeg skal ikke gå der, - er vi her på fest, så er det fest! Kos deg med te og strikketøy :-)

    SvarSlett
  3. Ojoj, 400 masker! Tror ikke jeg hadde klart å holdt styr på det akkurat nå, for nå begynner øya å bli smale etter alle bloggbesøkene. Kos deg videre med strikketøyet. Tar en tur innom om noen dager for å beundre det når du er ferdig.

    SvarSlett
  4. ARTIG, HVEM hadde trodd vi skulle bli så mange?
    Dette var gøy...mange nye damer som jeg ikke har hilsa på.
    Veldig koselig å møtes her hos Muffin, ho er ei knakende kreativ jente...
    God kveld,hilsen Nunne...

    SvarSlett
  5. Sjalet ditt ser flott ut...400...
    Koselig å få hilse på deg!

    SvarSlett
  6. Anonym2.1.09

    Sjalene dine er bare så nydelige! Ha en fortsatt trivelig kveld og et godt nyttår:)

    SvarSlett
  7. Anonym2.1.09

    Tipper at det blir et flott sjal, de bruker å bli det, sjalene dine. Kos deg videre ikveld.

    SvarSlett
  8. Så hyggelig å treffe deg her også!

    SvarSlett
  9. Jeg kommer dansende innom og byr opp til en svingom. Du trenger sikkert en liten pause fra tistlene :-) Ha en fortsatt fin fest :-)

    SvarSlett
  10. Skulle ønske Damask var tv-strikk...håper ermene hjelper til med å gjøre det lettere! Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  11. Hei på deg, her fant jeg deg også...herlig med party...

    SvarSlett
  12. Takk for koselig kommentar.
    Tekoppen blir flittig brukt av venner og familie.
    Heklelua mi er av eget mønster, hekling er jo greit sånn.
    He ei flott helg!
    Jeg er ferdig med lua nå, så den blogges i morgen eller senere i kveld.

    SvarSlett
  13. her var det mye fint! klirr klirr i kaffekoppen , koseli på partai hos muffin:)

    SvarSlett
  14. Hei. Har lenge sett på alt det fine du strikker. Hyggelig å hilse på deg her i selskapet. Ha ei riktig fin helg.

    SvarSlett
  15. Anonym3.1.09

    Det går vel like greit uten yndlingskopp, jeg måtte låne kopp! Artig med bloggparty så jeg får hilse på mange medbloggere en fredagskveld :-)

    SvarSlett
  16. forresten... takk for tipset om partaijet :)

    SvarSlett
  17. Koselig med slike party ja :) Skulle gjerne ha besøkt HIFA, sikkert mangefristelser der!

    SvarSlett
  18. Anonym3.1.09

    It is nice to see so many people around the party.

    SvarSlett
  19. Heisann og takk for hyggelig selskap i går... imponert over strikketøyet ditt...

    SvarSlett
  20. Anonym3.1.09

    Hilser på i etterkant... det ble et muffinparty med mange gjester. Noen har jeg spart til i dag. Imponerende prosjekt, og slikt bruker også å gi imponerende sluttresultater.

    SvarSlett
  21. Anonym3.1.09

    God formiddag. Jeg måtte gå tidlig fra Muffins Party i går, så jeg rakk ikke å hilse på alle. Stikker innom nå i stedet. Ønsker deg samtidig en fin helg.

    SvarSlett
  22. Kommer litt seint, men tiden gikk fort i går. Så mange fotte sjal du tryller frem på dine pinner. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  23. Tusen takk for at du kom på party hos meg!
    Det var veldig trivelig! I kveld skal jeg trekke vinneren av vottene, så følg med!

    SvarSlett
  24. Anonym3.1.09

    En liten hilsen kommer her litt sent men godt. Sånn blir det med syke barn i huset.

    Ønsker deg og dine en flott helg

    SvarSlett
  25. Hyggelig party i går, men tiden gikk så altfor fort. Du fikk laget veldig mye fint i 2008!

    SvarSlett
  26. Anonym3.1.09

    Du lager bare vedens nydeligste sjal, sukk!

    Koselig party hos Muffin, jammen ble vi mange tilslutt!

    SvarSlett
  27. Anonym3.1.09

    Jeg har meg en party-runde idag, jeg. Rakk bare en liten runde igår! Hyggelig å hilse på :-) Ha et riktig godt nytt strikke-år!

    SvarSlett
  28. Anonym3.1.09

    Du er en tålmodig sjel, det var allerede veldig mange masker... Kjekt å treffe deg på fest i går.

    SvarSlett
  29. Anonym3.1.09

    De sjalene dine er så utrolig lekre.
    Kjekt med sånne party, man oppdager så mange nye blogger, i tillegg til gamle kjenninger.

    SvarSlett
  30. Anonym3.1.09

    Frese rundt til alle de som jeg ikke klarte å frese rundt til i går, ble litt sent for meg så jeg måtte trekke meg stillt og roligt tilbake
    ha en forsatt fine ettermiddag

    SvarSlett
  31. Fy flate! Er det egentlig lov til å ha med seg så flott strikketøy ut blant folk? Ja, det er det selvfølgelig. For selvom jeg aldri kommer dit hen så er det utrolig inspirerende å få se slike vakre ting. Ha en fin lørdagskveld ;-)

    SvarSlett
  32. Hei! Det blir nok et flott sjal! Det ble sent i går, og jeg fikk ikke strikket en maske på kattesenga.Vi snakkes.

    SvarSlett
  33. Anonym3.1.09

    En forsinket partyhilsen fra meg. Nydelige sjal du strikker. Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  34. Her kommer også en forsinket partyhilsen, måtte avslutte hilserunden etterhvert som kvelden ble lang og øyelokkene bare gav etter. Jeg beundrer utholdenheten din... over 400masker.. men du lager utrolig mye fint da, så utholdenheten lønner seg ser jeg.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...