20.8.08

Kjærlighet med pinner

Noen som husker at jeg skulle gifte meg i fjor? Søstra mi husker det i hvert fall, hun snakker fortsatt ikke med meg etter at vi avlyste det. Nå ja, vi er unge, hun har fortsatt tid til å tilgi meg.

Nesten på dagen året etter giftet Bård og meg likevel. I all stillhet så det ikke skulle gå galt igjen. Så skal vi sende ut takkekort for presangene vi fikk i fjor ... Men to takkekort kan sendes til SnB-gjengen her og nå:
- Takk for sjampagnen og takk for garnet! Bård er fortsatt overveldet over sjampagnen, jeg over garnet :D

Kjærlighetene er spist opp allerede, men sånn er det jo med alt som er godt :D

Hvis du lurer på om vi brukte de ringene vi bestilte i fjor er svaret ja :D

Last year Bård and I was to get married, but it all went wrong ... well, these things happens, right ;) This August we got married very, very quietly not to upset the marriage gods, and at last we can start to send out thank you-cards. But I can thank SnB Oslo here for the champagne and the yarn. Bård can't forget the champagne, I suppose I wont forget the yarn :D

18 kommentarer:

  1. Den som venter noe godt, venter ikke forgjeves, heter det jo;-)
    Lykke til med ekteskapet- og så gleder jeg meg til å fortsette og lese alle de finurlige innleggene dine, og bli inspirert av alt det flotte du lager! Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Bedre sent som alltid.

    Strikket du sokker til han slik at han ikke fikk kalde føtter? ;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye! Bloggen din er til stor inspirasjon og nytte for meg og jeg anbefaler den stadig til andre. Jeg håper vi får det til å passe at vi treffes snart.

    SvarSlett
  4. Anonym20.8.08

    Ojoj - gratulerer så mye!

    SvarSlett
  5. Anonym20.8.08

    Gratulerer så masse! :-D

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse! Kan jeg gjette på at et av de vakre sjalene ble brukt som bryllupskledning? Så vakre som de er... sukker henført.

    Og garn i bryllupsgave må da være utrolig bra!

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Strikket du bryllupsvotter selv kanskje? ;)

    SvarSlett
  8. Anonym20.8.08

    Gratulerer!

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Håper du nyter hvetebrødsdagene!

    SvarSlett
  11. Anonym20.8.08

    Gratulerer !

    SvarSlett
  12. Anonym20.8.08

    Congratulations! Many, many happy years together!

    SvarSlett
  13. congratulations -- how truly truly wonderful!

    SvarSlett
  14. Gratulerer!!! :-D

    SvarSlett
  15. Anonym21.8.08

    Congrats on your new marriage!

    And yarn and champagne? I don't know of a better combination!

    SvarSlett
  16. Ja, så fick man äntligen gratulera! Med garn och champagne i starten, kan det inte gå annat än bra! G R A T T I S !!

    SvarSlett
  17. Næmmen.. Gratulerer såå masse!!!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...