8.10.07

Lettere sjokka ...

Den siste uka har jeg tatt to strikketester, og jeg må vel si jeg har strøket glatt & elegant på begge! Hvordan er dét mulig? Jeg som strikker og strikker og strikker! Hva skal jeg gjøre for å bli en ekte strikkerske?

Først tok jeg Hildes strikkeavhengighetstest. Der skåra jeg 2 ... Men jeg lo godt, da, og det viser vel i hvert fall at om jeg ikke er strikkeavhengig så har jeg i det minste godt humør ...

Og på Merets blogg så jeg at jeg fikk anledning til å ta igjen det tapte slaget, og i hvert fall slå henne - hun var ikke helt fornøyd med resultatet. Og dette er mitt 8-0:






Are you a knitter?




You're a young knitter, just starting out. Welcome to the fold! Find yourself some nice soft yarn and grab a latte- it takes a while to finish a project but it's well worth it.
Take this quiz!

Dette resultatet lo jeg derimot ikke av! Jeg krever pengene tilbake!

7 kommentarer:

  1. Hva syns du om denne da:
    "You may not be a granny, but you've got the mentality. Hard work and artistic vision lead to your beautiful knitted results. "

    Hm-hm.
    Tror jeg deler den ut til deg, jeg!

    SvarSlett
  2. Det gjør jeg gjerne, bytter med deg. Jeg har alltid vært gammel i hodet. Your loss, som de sier ;D

    SvarSlett
  3. Høh, jeg fikk også "You're a young knitter, just starting out." Dårlig test. Sannsynligvis like dårlig som min, siden du bare fikk en to'er på den. Enten det, eller så var ikke du ærlig da du svarte på testen min, men ville inn på julegavelista mi istedet... Du - en to'er liksom?!?!

    SvarSlett
  4. Jeg fikk samme som mreteveian. Gammel sjel, ung tanke. Eller var det omvendt? ;-)

    SvarSlett
  5. Just started out? Hahahaha! Tydelig at testen ikke har lest bloggen din. (Nåja, det skal vel noe til at quizer leser blogger på fritiden)

    SvarSlett
  6. Anonym8.10.07

    Ha ha, jeg havnet på nr 6... så hele filmen og syns slett ikke det var kjedelig.... jeg talte til og med maskene *skremt av meg selv*

    SvarSlett
  7. Till skillnad från många av er andra är jag helt nöjd med mitt resultat. Fnittrar förnöjt ;)Se bloggen!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...