18.10.07

Gladprise :D

Jøje meg og høy Whow!-faktor i dag. Presang til meg i posten i dag. Enda det bare er en vanlig torsdag, jeg har verken bursdag og det er ikke snart jul eller ... Jeg kan bare si, det er lenge siden.

Inne i innpakningspapiret lå det to presanger, ett Evilla garn og et halsesmykke. Begge i grønne nyanser, akkurat etter min smak.

Jeg så dette garnet da jeg var hos Mauds, men jeg vet ikke om 9na - som presangen kom fra - har handlet der eller vært på nettet og shoppa. Uansett, 210 gram, det må jo holde til et kjempesjal. Enda ett ;)

Tusen takk 9na, det var en hyggelig overraskelse som falt i god smak :D

3 kommentarer:

  1. Fordi du fortjente det... ;)

    SvarSlett
  2. Anonym19.10.07

    Heldiggris! ;)
    Den fortjente du, ja.. :)

    SvarSlett
  3. Anonym19.10.07

    Kjekt at du er med! :) Sender du meg adressa di? Kjem nok ikkje noko i posten med det første, men greitt å ha adr. klar. Mailadr. mi ligg øverst til høgre i bloggen min, eller du kan bruke den på Flickr om du vil :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...